تنهاترین

دل نوشته های من

تنهاترین

دل نوشته های من

دلم گرفت

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۱۹ ق.ظ
دلم گرفت
از اون پدری که پول نداره شب عیدی برای بچه هاش لباس بگیره
دلم گرفت
از اونی که هزینه فقط یک وعده شامش خرج یکسال یه خانواده است ولی میریزه تو سطل اشغال
از اونی که دلش لک زده برای یه زیارت اما در حسرت زیارت پشتش خم شده اما بعضیا می رند جایی که پول سر بریدن مسلمنها را می دهند
دلم گرفت از این جماعت مرده کش زنده پرست
اول صبحی نمی خواستم این پست را بذارم اما همین الان به چشم خودم دیدم چه اتفاقی می افته
اما ما چشممون را به حقایق دور وبرمون بستیم اگر حالتون بد شد منو ببخشید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۷
علی کرامتی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی